mijn kamer en huisgenoten - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van brigitte smits - WaarBenJij.nu mijn kamer en huisgenoten - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van brigitte smits - WaarBenJij.nu

mijn kamer en huisgenoten

Door: brigitte

Blijf op de hoogte en volg brigitte

05 April 2006 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ik heb besloten, althans aangeboden gekregen om hier bij Annetje te blijven. Een eigen kamer huren kost minimaal 550 per maand (en dan niet eens in een goede buurt) en als je eigen appartmentje wil is het rond de 1000 dollar!!! En tja, aangezien ik heel slecht (of niet als ik de verhalen mag geloven) krijg betaald bij Let's dance LA zit dat er dus niet in. Daarboven op komt dan nog gas/licht en water en geen internet :?

Nou ja meer dan reden genoeg om Annetje's aanbod aan te nemen. Ze heeft geen extra kamer, dus ik heb haar slaapkamer gekregen. (Zij slaapt nu in de woonkamer)
Maar voordat ik erin kon, moest er toch wel ff heel wat gebeuren. Heb helaas geen voor en na foto, maar degene die mij een beetje kennen weten dat er heel wat is opgeruimd en verschoven is.


Verder heb ik nog ff weinig bijzonders te melden.Ik ben nog steeds in conflict met de dansschool omdat ik bij Maribel wil les geven. Het probleem is dat ze dan niemand voor het deskwerk hebben. Nou ja, hun probleem ben niet naar de states gekomen voor desk-werk toch? Jullie horen wel hoe het af loopt.

Vrijdag in ieder geval mijn eerste bachata/merenque les en zaterdag mijn tweede salsa-aerobic-les. Hoop dat die iets beter gaat dan vorige week, want dat was uien :-?

  • 06 April 2006 - 08:06

    Annemarie:

    hoi bri,ik heb tot nu toe niet gereageerd maar ik lees wel al jou berichtjes hoor!wat jammer dat je nog steeds geen les kan geven,maar komt waarschijnlijk nog toch?nou ben heel benieuwd naar jou volgende avonturen,veel liefs van ons allemaal

  • 06 April 2006 - 10:28

    Alice:

    Typisch Annetje ook... kom maar gewoon hier wonen. Deed ze hier ook altijd, dus kan ze daar niet zomaar meer mee stoppen. Erg lief!
    Trouwens... als je mij Maribel wel les kan geven en bij Enio alleen maar balie dingen dan lijkt de keus me makkelijk gemaakt! Daar kom je niet voor!!!

    Dikke kus Alice

  • 06 April 2006 - 13:38

    Gaby:

    Hey Brietje!! Leuke huisdieren heb je daar!! Wel jammer dat het allemaal even zo stroef gaat... Met dat lesgeven dan. Lijkt erop dat je bij Maribel uiteindelijk enthousiaster wordt ontvangen om je danskunsten dan bij de Enio.... Jammer... Maar wie weet. Ik zou voor Maribel gaan!!!! Die waren direct super enthousiast!!!

    In ieder geval heel veel succes meis!!!!!

    Ennuh.... MEER FOTO'S!!! Altijd goed en hebben we hier in dat kl*te kikkerlandje een beetje meer beeld van jouw leventje nu daar!!! Leuk!! ;)

    Dikke knuf Gabs

  • 06 April 2006 - 18:51

    Tineke:

    He kom op Bri, gewoon volhouden want heb t idee dat je ff n dippie had!? Je hebt nu daar lekker n eigen kamertje (erg lief van Annetje). Enne was jij dat niet dan in t kantoortje en wie is Nadia? Erg leuk al die foto's zo hebben we een beetje n idee hoe t eruit ziet. Nog ff en je kan lekker dat zwembad in. Dikke kus, 10

  • 07 April 2006 - 06:23

    Mirella:

    Zo,zo Bri, dat heb je dan maar weer goed voor elkaar! De vrouw des huizes in de woonkamer slapen en jij een eigen kamer?! Ziet er trouwens goed strak uit die kamer, hihi. Ik ben inmiddels weer in het koele nederland. nog ff bijkomen van het weekend en dan de nieuwe job. Ik houd je op de hoogte! liefs Mirel

  • 07 April 2006 - 10:18

    Chantal:

    Hé bri,

    even een reactie van een collega van je je weet wel die moeder van Jermaine.
    Wat leuk zeg al die verhaaltjes zo beleef je het zelf ook een beetje mee. Je hebt groot gelijk hoor dat je bij annetje blijft dan kun je je geld namelijk lekker aan andere dingen opmaken alles is toch al zo duur daar, ik heb nu je site eindelijk en zal wat vaker een mailtje naar je sturen.

    Liefs van Chantal en Jermaine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

brigitte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 108134

Voorgaande reizen:

20 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: