Olifanten en apen in Ubud - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van brigitte smits - WaarBenJij.nu Olifanten en apen in Ubud - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van brigitte smits - WaarBenJij.nu

Olifanten en apen in Ubud

Door: Bri

Blijf op de hoogte en volg brigitte

15 Mei 2012 | Indonesië, Sanur

.

Tis al weer een paar dagen geleden dat we naar het olifantenprak in Taro. Geweldig!!!! En het leuke was dat ik stiekem toch nog op de olifant mocht zitten en een ritje maken. In eerste instantie wilde ze niet dat ik het deed. Mocht er wat gebeuren dan waren ze niet verzekerd. Ik ben bij dat ik het wel heb gedaan, We zijn een tochtje van 40 minuten door de jungle gegaan met gids en olifant. In het park zelf hebben we de olifanten mogen voeren, een hoofdmassage gekregen van een baby olifantje en nat gespoten bij de olifanten show. ( we waren namelijk zo bijdehand om vooraan te gaan staan).

Op de terugweg hebben we ons af laten zetten in Ubud. We wilde daar nog even rond kijken (lees shoppen, haha) en nog terug naar de het apenbos. Een Nederlands stelletje die we in onze rit naar Taro hadden ontmoet wilde ook wel mee naar Ubud. Ze waren erg nieuwsgierig naar de apen. Uiteraard eerst wat bananen gekocht om uit te delen. Weer binnen no-time alle bananen weg. Ze waren zelf zo brutaal dit keer dat de apen het zakje uit een van die Nederlanders zijn hand rukte en hem beet toen hij het niet wilde gevend. Ik was blij dat ik geen bananen in mijn handen had, omdat een beet voor mij niet echt goed is voor de baby. Het gezellig in het park rond wandelen was gelijk afgelopen, aangezien we op zoek moesten naar ontsmettingsmiddel en pleisters. Op naar de uitgang waar we de 2 Zwitserse (moeder ven dochter) tegen het lijf liepen die we hadden gered in Ulu Watuh. Lachen, uiteraard met zijn alle wat wezen drinken en tot slot nog wat gegeten. Leuk aan een tafel zitten waar zij geen Engels spreken en wij geen frans, haha. Maar met handen en voetenwerk kom je ver.

Shoppen is beperkt gebleven tot een winkel , maar de dag ervoor en erna hebben we dat aardig goed gemaakt. Ergens maar een extra tas scoren. Haha

  • 16 Mei 2012 - 12:21

    Tineke:

    Jeetje muts wat laat je me schrikken! Ben je echt op die olifant gaan zitten? Ik zou t niet eens 'gewoon' durven laat staan met een kleine 'aan boord'. Wel weer knap van je dat je t allemaal durft en natuurlijk weer een ervaring rijker. Zo kan je later toch maar mooi aan Steeph junior vertellen dat ie al voor zn geboorte op een olifant heeft gereden!
    Fijn om te lezen dat jullie toch nog zo genieten ondanks dat t weer een beetje tegen zit. En zo te zien is Steeph ook weer helemaal opgeknapt! Staat je goed hoor dat nieuwe hoofddeksel haha! x,10

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

brigitte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 107959

Voorgaande reizen:

20 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: