Stappen in Santiago de Cuba - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van brigitte smits - WaarBenJij.nu Stappen in Santiago de Cuba - Reisverslag uit Santiago de Cuba, Cuba van brigitte smits - WaarBenJij.nu

Stappen in Santiago de Cuba

Door: bri

Blijf op de hoogte en volg brigitte

04 Mei 2008 | Cuba, Santiago de Cuba

Gisteravond wezen stappen hier in Santiago de Cuba, samen met de zonen van de vrouw des huizes. De ¨disco¨ zou om negen uur beginnen :shock:.

Haasten, aangezien we wederom na het strand beland zijn bij een Campo (boerderij). We hebben de laatste restjes proefmonsters gebracht, wat kleding en pennen. Ongeloofelijk hoe blij ze waren met deze kleine dingen. Als dank kregen we een hele tas vol mango´s mee, heeft Ellis uiteraard een bakje gedaan en zijn we uitgenodigd om volgend jaar te blijven slapen. ahumm..... Geen wc, geen douche, tja dat wordt afzien :biggrin:

Maar goed, de disco. Na twee paspoortcontroles eindelijk naar binnen. Eerst werden we getrakteerd op een show met salsa en al. Daarna was er een uur lang alleen slow muziek. Schijnt het indrinkuurtje van de Cubanen te zijn.

Tot slot ging er om elf uur een keiharde toeter. Het startsein om ¨los¨te gaan.
De dansvloer was binnen no time vol. Dansen, dansen en nog eens dansen. Om half drie gingen we dan ook strompelend en een beetje aangeschoten, tja alcohol hoort erbij, naar huis :lol:

Vandaag de laatste dag in Santiago de Cuba :cry: Vanmiddag vliegen we terug naar Havana. Morgen als het goed is, je weet maar nooit hoe het loopt, de vakantie afsluiten in Varedero.

• 04 Mei 2008 - 17:59

Mirella:

Hahaha, dit klinkt goed hoor! Volgens mij hebben jullie een prima vakantie! Geniet er nog even van. Is er geen mogelijkheid voor het plaatsen van foto's?
    Doeg -X-