snelweg vuurdoop & chinese salsawoody - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van brigitte smits - WaarBenJij.nu snelweg vuurdoop & chinese salsawoody - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van brigitte smits - WaarBenJij.nu

snelweg vuurdoop & chinese salsawoody

Door: brigitte

Blijf op de hoogte en volg brigitte

20 Maart 2006 | Verenigde Staten, Los Angeles

Dit weekend is Annetje in NY, dus ik mocht de auto mee nemen naar de dansschool. Argh....de snelweg op, waar iedereen je links en rechts in haalt en waar tig ongelukken gebeuren.:?
(Ja mam ik kijk uit, geen zorgen) Ik scheet ongeveer alle kleuren van de regenboog, maar eenmaal op de weg, was er eigenlijk niks meer aan de hand. Vandaag zelfs lekker de muziek aan gezet.Stoer he. Ach alles is ff wennen. Wat beteft mijn eigen auto, nou die is nog steeds in de wacht. Degene van wie ik hem koop, heeft nog geen vervangend vervoer dus....het is nog ff afwachten. Hopelijk deze week.

Ben dus nu echt begonnen in de dansschool. Het is nog steeds saai werk, maar goed je hebt wel eens lastige cursisten, zoals de chinese salsawoody.(just for insiders, you know what I mean with salsawoody ;-)
Hij komt een uur te laat binnen voor de klas met een attitude van hier tot Tokio of beter gezegd Hong Kong. Hij loopt vervolgens door terwijl hij moet wachten bij de desk totdat hij is ingecheckt en een naamkaartje heeft.
Toen ik hem uit de klas haalde, begon hij te lachen. Eikel. Gelukkig heeft de directie er wat van gezegd. Pffff.....

Ik ben hier trouwens nu al een week en heb nog steeds niet gedanst. Erg he. Er was gister een groot feest met waanzinnige optredens, maar ik durfde er niet alleen heen te rijden. Het regende namelijk omwijs hard. En als het regent hier, raken de mensen in paniek en weten niet meer hoe ze moeten rijden. Daarnaast was ik best moe,dus....dan maar weer een filmje. Over filmpje gesproken, ik moet vanavond de doku: "Mad hot ballroom" kijken, wil ik morgen met Enio over mijn projectje kunnen praten. Maar mijn favo soap Desperate Housewives komt ook....mmmmm lastig al die keuzes.

Anyway ik ga dus ff opschieten.
Morgen naar Hollywood om mijn geluk te beproeven :biggrin:of naar Pasadena.
Ligt een beetje aan het weer.

cya

  • 20 Maart 2006 - 05:24

    Tineke:

    Zo nu ben ik eindelijk een keer de eerste haha. Wilde eigenlijk de computer uitzetten toen ik je berichtje zag...echt onwijs stoer dat je daar zelf bent gaan rijden! Hopelijk heb je dan inderdaad deze week je autootje. Nou ik ga douchen en de kinderen wegbrengen Doeiiii xxx,10

  • 20 Maart 2006 - 08:52

    Sharmilee:

    Niet vertellen wat er in Desperate Housewives gebeurt!! We wachten hier nog ff netjes af ;-)

    Het feest zaterdag was weer erg kicke!

    Liefs,

    Sharmilee

  • 20 Maart 2006 - 10:47

    Robbert:

    ey... alles gaat zijn gang?? maar nog steeds niet gedanst..?? how come..? Voor welke reden ben je daar naar toe gegaan dan?
    zijn zaterdag naar v/d meuelen geweest, was wel lachen niet zo druk, wel zo heet..
    als je tegenwoordig gaat moet je zo min mogelijk bewegen anders loopt het zweet je over je bilspleet naar beneden :-(
    dus dan weet je dat ik niet zoveel gedanst heb...
    Ga zaterdag Salsa On8 ff kijken..dat is wel vet hoor ik!!
    anywayzzzzz ik ga me ff aankleden en de stad in.. strax ook ff naar school kijken of mijn cijfers er al hangen..
    Rob

  • 20 Maart 2006 - 10:49

    Robbert:

    hahahahaha
    voor de niet insiders...
    voor salsawoody...
    check out TOY STORY...

  • 20 Maart 2006 - 20:41

    Alice:

    "Mad hot latin"... en dat is een docu??? Hmmmm.... hihihihi

    xxx

  • 22 Maart 2006 - 17:11

    Lies:

    Hee bri'tje
    wanneer ben je nou eens online? Hoe is t weer nu?
    Hier begint eindelijk de zon te schijnen. wanneer krijgen we wat foto's te zien?
    liefs en een dikke Jus lisetje

  • 23 Maart 2006 - 08:13

    Mletje Pronk:

    Hetis nu 23 maart en ben je al ontdekt in Hollywood, hahahaha of ben je naar Pasadena Ligt geweest??

    Vertel, vertel...

  • 23 Maart 2006 - 08:14

    MLetje Pronk:

    even een update...
    Vandaag nog zonnig en een graad of 7, morgen tussen de 10 en 15 graden en regen....
    Fijn hoor, Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

brigitte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 107990

Voorgaande reizen:

20 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: