Canopy tour en hot springs - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van brigitte smits - WaarBenJij.nu Canopy tour en hot springs - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van brigitte smits - WaarBenJij.nu

Canopy tour en hot springs

Door: Ellis

Blijf op de hoogte en volg brigitte

20 Juli 2009 | Costa Rica, Fortuna

Om bij te komen van onze intensieve dag zijn wel lekker uit eten gegaan.
We besloten, om maar een keer vroeg naar bed te gaan, want de afgelopen nachten weinig slaap gehad door feestende hippies in ons hostel. Zo gezegd zo gedaan. Op weg naar onze hostel hoorden we salsa muziek. Tja, een blik was genoeg en binnen een paar minuten stonden we op onze slippers te dansen tussen de locals.

Aangezien het niet meer regende besloten we om maar naar de vulkaan te gaan. Misschien zien we het nu wel?
Hup in een taxi naar de vulkaan. Je raadt het al.. NADA. De hot springs waren hot maar helaas geen zwempak bij ons.. duss dan maar pootje baden.

Volgende dag.
Half acht waren we wakker. Opgestaan om te ontbijten en op naar onze Canopy tour.
We kregen uitgebreide uitleg. We werden in onze harnas gehesen. Erg sexy, not. Hup naar boven de bomen in. Veel tijd hadden we niet om van onze uitzicht te genieten want we moesten gaan. Als professionals gingen aan de eerste kabels naar de volgende boom. Erg gaaf maar persoonlijk had het nog sneller gemogen. Wat kan je gebeuren in een bos met 5 medewerkers van de Canopy Tour. Ik voelde me helemaal veilig, totdat Antonio doodleuk zei: serpente...(slang) Wat bleek, op de boom zat een kleine maar dodelijke slang.

Helaas gingen de minuten snel voorbij en voordat we het wisten stonden we met beide benen aan de grond. Na een wandeling langs de krokodillen kwamen we aan bij de hot springs. Eindelijk was het mooi weer ( we zijn al blij als het niet regent). Je raadt het al net toen we een bikini aan hadden getrokken ging het regenen. In de regen, hebben we gekozen voor de warme baden ipv het zwembad. Nippend aan onze Pina Colada in het zwembad, hadden we uitzicht op de vulkaan. pfff, wat wil je nog meer.....
Morgen richting Caribisch gebied op zoek naar de zon.

• 21 Juli 2009 - 21:24

Frans:

Wat gaaf die Canopy tour. Die had ik nog zo graag willen doen in Costa Rica. Helaas zat die er bvoor mij niet in. Misschien kan ik in de herkansing in Vietnam. Veel plezier in Costa Rica.

Pura vida

• 22 Juli 2009 - 00:14

Mam:

gaaf meiden ik zie jullie vermaken je wel regen of geen regen hop en wachten op het volgende verslag dikken knuf van dezen kant

• 22 Juli 2009 - 13:04

Josephine:

en inmiddels goed aangekomen in de Carribian?? Lekker gaan genieten van de zon hoor..die buikjes kunnen bruiner ha,ha.. Leuk jullie te volgen via de verslagen met leuke foto's net of ik zelf ook een beetje op reis ben ha,ha..take care and have fun !!