Garage hangen in Hollywood en meer - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van brigitte smits - WaarBenJij.nu Garage hangen in Hollywood en meer - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van brigitte smits - WaarBenJij.nu

Garage hangen in Hollywood en meer

Door: brigitte

Blijf op de hoogte en volg brigitte

15 Augustus 2009 | Verenigde Staten, Los Angeles

He he, eindelijk weer ff tijd (nou ja tijd het is nu ook half 2 's nachts, maar goed ;-))om een stukje op de site te schrijven.

Klinkt misschien raar, maar we hebben het echt razend druk hier. Lekker luieren en niks doen is er niet bij. Racen van de ene afspraak naar de andere en tja als alles 40 minuten rijden van elkaar is, dan gaat de tijd wel erg snel. MAAAARRRR..... we mogen niet klagen. De zon schijnt nog steeds, de winkels zijn inmiddels leeg gekocht en de danschoenen aardig ingedanst.

Kleine week update.....

Maandag: Wezen shoppen in down-town en 's avonds lekker bij Rudy en Megan gegeten.

Dinsdag hadden we bedacht dat we iets anders wilde gaan doen dan shoppen en zijn naar Malibu gereden. Via een alternatieve route door de bergen zijn we uiteindelijk pas om 5 uur in Malibu beland. Wel een hele mooie route overigens. Onderweg nog een vrouw gespot in de bosjes, die dacht dat wij daar speciaal voor haar waren gestopt, terwijl het eigenlijk was omdat ik nodig moest plassen. Heel bizar. We zagen wel een auto staan, maar verder geen mensen. Lopen we een stukje het pad op, komt er in een keer een hoop gescheld uit de bosjes. Zit daar een vrouw verstopt tussen wat planten met een kladblok en pen. Ze ging helemaal uit haar dak, dat niemand haar privacy gunde en wij dus ook niet. Of we geen foto van haar wilde maken. hahahaha..... net of wij dat zouden willen. Achteraf in de auto bedachten we in een keer dat het misschien wel een bekend iemand geweest had kunnen zijn. Malibu staat er tenslotte bekend om. Dus helaas geen foto van Jenniffer Lopez :lol:

Op het strand was het inmiddels veel te koud en zijn we via de kustroute door naar Hollywood gereden. Opnieuw bizarre dingen. Nadat we ons nieuwe make-up hadden laten aansmeren zijn we naar het Roosenvelt hotel gegaan. Prachtige lounge-bar bij het zwembad, lekkere muziek en een gezellige sfeer. Helaas duurde de pret niet lang, want nadat we gegeten hadden mochten we de club niet meer binnen. Was alleen voor genodigde..... pffff..... En dan te bedenken dat we al binnen waren en alleen maar iets boven in een ander gedeelte wat gingen eten!!!!!!

Daarna kwam teleurstelling nummer 2... Eenmaal weer terug bij de auto ondekte ik dat de auto sleutel kwijt was. Arghhh..... en nu?? In eerste instantie terug gelopen naar de winkel, die al dicht was en daarna maar de wegenwacht gebeld. (misschien lag de sleutel wel in de kofferbak) Na een uur wachten in de kou, kwam meneer de wegenwacht en had binnen een minuut onze auto open. Maar helaas de sleutel lag ook niet in de kofferbak. Wij weer de auto verhuur opgebeld. Er zou een vervangende auto komen. Gelukkig koste het ons niks, omdat we een extra verzekering hadden afgesloten. Na weer een uur wachten, kwam dezelfde meneer, maar dan nu met een mini-van voor een persoontje of 10!!!! Er was geen andere auto beschikbaar en we mochten deze morgen weer omruilen. Tot overmaat van ramp stonk de bus zo erg naar spuug, dat we bijna met mondkapjes op moesten rijden. Lekker avondje Hollywood dus........

De volgende dag fietsen gehuurd en met Rudy van Newport naar Huntington beasch gefietst. Daarna gezellig wat gegeten en gedanst in Long Beach tot in de vroege uurtjes.

Donderdag een stranddagje gehouden met Maribel. Helaas was er geen zon, maar ach, na maar 4 uur slapen van de vorige dagen was ff relaxen geen straf :-)

Vandaag zijn we naar Disneyland geweest. Was weer erg leuk. De shows en de parade waren te gek. Morgen gaan we de laatste dingen regelen en zondag avond alweer door naar New York.

Time fly's when you having fun.....

ps Foto's lukken ff niet.... komen over een paar uurtjes

• 15 Augustus 2009 - 11:34

Jackie:

Bri en auto's je kan er op wachten hahaha.

Knuf

• 15 Augustus 2009 - 13:31

Mam:

wat raak ze nou niet kwijt dacht gaat goed maar ja je ziet het knuf

• 16 Augustus 2009 - 14:13

Mirella:

zucht.....wat een vakantie! En jullie hadden vast niet verwcaht dat alles vlekkeloos zou verlopen, dat is volgens mij onmogelijk?! haha. Het ziet er geweldig uit, je weet iig waarvoor je werkt ;)
    Liefs Mirel

• 16 Augustus 2009 - 19:09

Helga:

He Bri, haha, verbaasd me weer niks dat je sleutels kwijt raakt. Gelukkig zit je hoofd vast ;-)

Geniet van je laatste dagen vakantie! Ik ben ook eindelijk klaar op het Wap, nog ff een weekje vrij, hoera!

Pakketje is binnen. Ralph was een beetje nieuwsgierig wat ik dan head gekregen voor leuks, dus hij is wel half open, maar ik gok dat je dat niet erg vind.

Tot snel maar weer! x