Bye bye New York, hello Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van brigitte smits - WaarBenJij.nu Bye bye New York, hello Londen - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van brigitte smits - WaarBenJij.nu

Bye bye New York, hello Londen

Door: brigitte

Blijf op de hoogte en volg brigitte

19 Augustus 2009 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Een dag eerder dan verwacht zijn we naar NY vetrokken. Op de een of andere manier dachten we dat we op zondag zouden vliegen, maar .. wat bleek we vliegen al zaterdagavond. Gelukkig kwamen we daar in de ochtend achter en niet hossend en al in de Granada waar we die avond met een groep vrienden hadden afgesproken!!! Beetje stress in de tent.... we moesten nl nog wat dingen regelen, kopen en mensen zien. Maar.... we made it to NY en New York was in een woord geweldig!!!!
Zeker nog een keertje terug.

We hadden het geluk dat we bij een vriend van Ellis konden slapen in Brooklyn en zo dus kosten voor een hotel uitspaarde en daarnaast een leuke gids erbij hadden. Nadat we zijn opgehaald van de airport hebben we heerlijk in de tuin ontbeten en zijn Ellis en ik samen de stad in gegaan. Eerst naar Ground Zero..... In principe is er niets te zien, maar als je dan in de kerk de verhalen leest, dan wordt je er wel eventjes stil van.

Daarna door naar Time Square, wat winkeltjes bekeken en in de zon op de trap, midden op het plein in slaap gevallen :-)

's Avonds hebben we eerst gedanst bij Jimmy's (the place to be in NY.)Voor de insiders.... de warmte bij saunaventura is niks vergeleken bij deze tent. Ik denk dat de temperatuur zo op liep tot 30 graden of meer!!! Geweldige dansers daar trouwens. Niveau is waanzinnig hoog. Gelukkig vonden de meeste mannen daar het niet erg,om met 2 dames met wat minder body-movements en spinning skill te dansen ;-)

Helemaal kapot van het weinig slapen, vele lopen en dansen hebben we als afsluiting heerlijk gegeten in een of andere thaise lounge toko!! Goed eten, goedkoop en erggg lekker. Zomaar midden in Brooklyn.... Thanxs Duane!

De volgende dag Central Park in geweest. Ons rond laten rijden in een karretje (was echt veel te heet om zelf te fiesten) en daarna een roeibootje gehuurd. Heerlijk ff liggen..ehhhh.... roeien op het water.

In de avond uiteraard weer wezen dansen, maar niet voordat we opnieuw heerlijk hebben gegeten. Dit keer bij de Zuid-Afrikaan. Home sweet home :-)
We lagen pas rond 3 uur in bed en dat terwijl om 5 uur ons busje kwam voor rijden om ons weg te brengen. Arghhhh ...... beetje brak dus het vliegtuig in. Wel gaat de vlucht dan lekker snel, hahahahaha

In Londen een andere vriend van Ellis ontmoet, waar we mee zouden gaan dansen. Is het niet dat ik mijn dansschoenen in de koffer heb ingepakt, die al zijn door gelabeld naar Amsterdam. Lekker bijdehand. Ik baalde zo erg, dat ik besloot maar wat te gaan drinken in de bar boven de salsatent. Kleine miscommunicatie met Ellis, die in de stress mij buiten aan het zoeken was. Maar goed eind goed, al goed en na nog een drankje in de bar zijn we afgezet op het vliegtuig.

Inmiddels zijn we dus al weer "klaar" in Londen en wachten we op ons laaste vluchtje (voor deze reis uiteraard) naar Amsterdam!! Ik kan hier geen foto's plaatsenm, dus dat doen we thuis nog ff.

• 21 Augustus 2009 - 12:38

Mirella:

Welkom thuis. je zal wel blij zijn?! Volgende week weer aan de bak, meis. Sterkte, hihi.
    X