Vakantie kado - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van brigitte smits - WaarBenJij.nu Vakantie kado - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van brigitte smits - WaarBenJij.nu

Vakantie kado

Door: Bri

Blijf op de hoogte en volg brigitte

15 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

Het avontuur Curaçao begon bij de postcode loterij miljoenen jacht. Uhhhh…. Inderdaad voor de tv op een zondagavond ergens in mei. Je hoefde alleen maar “win”te sms-en om kans te maken op een reischeque. Onder luid protest en met het argument “je wint toch nooit wat,” was ik toch zo eigenwijs om ff 2, of misschien wel 3 sms’jes te sturen. Uiteraard niks meer van terug gehoord, totdat ik half juni werd gebeld…… “U heeft toch mee gedaan met de sms actie van de postcodeloterij?“ “Ehhhh ….. Ja kan wel….. Ben erg druk, wil geen loten meer kopen, ben al lid, dus schiet op”, was zo’n beetje mijn reactie. Ik stond nl met gezicht tegen mijn klas lokaal deur aangedrukt om te zogen dat het geen slagveld binnen werd. Was dus niet echt met mijn aandacht bij het gesprek. Ze zei iets met kras, gewonnen, reischeque, ofzo….. Ik hoefde alleen maar mijn adres op te geven. Nou ja, vooruit dan maar, was ik tenminste van de telefoon af…… zal toch wel niet echt zijn, dacht ik. Totdat 2 dagen later er een reischeque in de bus lag van kras vakantie. Ik weet niet hoe vaak ik de kleine lettertjes heb gelezen om het te geloven, maar het was dus echt! Heb zelfs gebeld om te vragen of het wel echt was. Hoe cool is dat…. eerst denk je: geld crisis, vakantie zit er niet in dit jaar en zo heb je een cheque waardoor je overal in de wereld heen kan gaan.

Maar goed toen begon de stress, waar willen we heen dan??? Indonesië, Thailand, Maleisië, Canada, Afrika, Amerika, Bahamas. Malediven, Antillen…….Geven we het geld in een keer uit, of pakken we er 2 of meerder vakanties van, hoe lang willen we dan, wanneer? Nu of met kerst of moeten we toch maar wachten tot mei? Enfin, na 3 dagen alles uit zoeken, de voor en nadelen bij elkaar zetten, is het dus Curaçao geworden.

Zal dus proberen om het een en ander van onze avonturen op deze site te zetten. Speciaal voor mijn trouwste lezer… mijn moeder. Mam, ook al ben je er niet meer en kan je dit niet lezen, ik weet dat je altijd met spanning zat te wachten op mijn volgende bericht, vandaar dat ik er mee door ga, ook al zal er geen reactie meer van jou komen. Mis je nog steeds!



  • 15 Juli 2011 - 07:18

    Josephine:

    Lieve schat wat gaaaaaaf! En jouw mamsje is altijd bij je...waar ter wereld jij ook bent. Ze ziet jou het liefste stralen dus ga daar mee door, haal alles uit dit leven wat erin zit en geniet van Curacao jullie nog een hele fijne vakantie, hier leek het gisteren wel herfst met bomen die omwaaiden en heeeeel de dag regenbuien! Een hele dikke knuffel en tot ziens Josephine xxx

  • 15 Juli 2011 - 10:44

    Nienke:

    Lieffie,
    natuurlijk leest ze mee, misschien reist ze zelfs wel met je mee! Deze reis heb je verdiend!! (misschien wel dankzij haar?) Geniet er van en schrijf maar vaak, want ik wil alles weten :)
    dikke kus en knuffel ook aan Steef

  • 15 Juli 2011 - 12:38

    Chantal Jansen:

    hai dushi, vanuit een regenachtig nederlandje een berichtje om te groeten en een brasa vanuit hier te geven. heel veel fun op dushi Korsow

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

brigitte
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 107974

Voorgaande reizen:

20 Juli 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: